Hoe stel ik een account in?
Klik rechtsboven in de kop op het pictogram “inloggen/registreren” en klik vervolgens op registreren, plaats daar uw persoonlijke gegevens en verifieer uw e-mailaccount.
Is Fine Wine gang zeker?
Ja, wij bieden veilige betaling via PayPal en Mastercard betalingsgateway.
Bieden jullie gratis retourneren aan?
No, we are not offering Free returns, for More information you can check Return policy here
Ontbreekt er iets in de bestelling?
Hoewel onze inpakkers behoorlijk goed zijn in het samenstellen van uw bestelling, kan het zeer zelden voorkomen dat ze een artikel uit de bestelling weglaten. Als dit gebeurt, neem dan contact met ons op via info@finewinegang.be en wij kunnen dit voor u regelen. Als dit gebeurt, hebben we ter verificatie een foto nodig van wat u heeft ontvangen
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Als u zich na het plaatsen van uw bestelling realiseert dat u een fout heeft gemaakt of de bestelling niet langer wilt, kunnen we binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling een annulering verwerken. Neem contact met ons op via info@finewinegang.be en op voorwaarde dat dit binnen 24 uur is en de bestelling niet is verzonden, zouden we uw bestelling moeten kunnen annuleren en een terugbetaling voor u kunnen verwerken. Zodra uw bestelling is verzonden, is het te laat om uw bestelling te annuleren.
Neem contact met ons op
Als we uw vraag nog steeds niet hebben kunnen beantwoorden, neem dan gerust contact met ons op. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.